vineri, 9 mai 2008


Recenzie - "Top Dogs"

Eu am ales sa scriu despre o piesa de teatru pe care am vazut-o in urma cu vreo trei ani, chiar patru. Este una dintre cele doua piese de teatru care mi-au placut si la care nu m-am plictisit nici macar o secunda( aceasta si "Take, Ianke si Cadir").
Piesa se numeste "Top Dogs" ("Someri De Lux") si a fost un succes international, fiind jucata pe scene din China pana in America De Sud. A fost scris de un elvetian Urs Widmer, regia Theodora Herghelegiu, scenografia Andu Dumitrescu, coregrafia Silvia Calin, actori Ozana Oancea, Valeria Seciu, Victor Rebengiuc, Mihai Dinvale, Ionel Mihailescu, Serban Ionescu, Claudiu Bleont, Alexandru Bindea. Din cate stiu, in Bucuresti nu s-a jucat decat in teatrul ARCA, pod La Scena. In orice caz, in aceasta piesa este vorba de ceea ce se intampla atunci cand cand aceia care, de regula, ii trimit pe altii in somaj, raman ei insisi fara locul lor de munca atat de bine platit. Momentam nu mai ruleaza, cel putin in Bucuresti, dar atunci cand se va intoarce ma voi duce cu siguranta sa revad piesa. Ce mi-a placut mie cel mai mult la aceasta: faptul ca nu ai simtit atmosfera de teatru; sala este una foarte mica, de fapt un pod amenajat, in care incap maxim 60 de persoane, sunt folosite injuraturi, iar in timpul pauzelor dintre scene erau puse melodii de la Parazitii, corespunzatoare situatiilor in care se aflau acei oameni.
O recomand tuturor, actorii sunt dintre cei mai buni si sper ca in cazul in care nu ati vazut-o, o veti face, pentru ca merita:D.

Un comentariu:

Cristina spunea...

Si eu am vazut aceasta piesa si mi-a placut foarte mult, mai ales Claudiu Bleont a fost extraordinar